Tisztelt Ügyfeleink!

A járvány enyhülésének következtében 2020.07.06-i (hétfő) nappal az UV Zrt. ügyfélszolgálata visszaáll a régi ügyfélfogadási rendre:

  • Hétfő: 13:00-17:30
  • Kedd: -
  • Szerda: 8:15-15:00
  • Csütörtök: -
  • Péntek: 8:15-11:30

A személyes ügyfélfogadás alatt az ügyféltérben egyszerre az ügyintézőkkel megegyező számú ügyfél tartózkodhat. Várakozásra az épület előtt van lehetőség. Az ügyféltérbe kizárólag kézfertőtlenítés után, maszkban léphetnek be. Kérjük az ügyféltérben csak az ügyintézéssel érintett személyek legyenek jelen.

A zökkenőmentes ügyintézés érdekében a szerződés aláírásra kizárólag telefonon előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

Kérjük Önöket, ügyinzézés céljából, amennyiben tehetik, telefonon, illetve e-mailben lépjenek kapcsolatba velünk.

06-70-5001018, 06-70-5001024, 06-70-5001250, info@uvzrt.hu

Segítségüket és megértésüket köszönjük:

UV Zrt.

Újpesti Vagyonkezelő Zrt.
Keresés

Eljárások / letölthető szerződések

Újpesti Szakrendelő karbantartási feladatainak ellátása
 • Vállalkozási Keretszerződés

Újpesti Szakrendelő és egyéb egészségügyi intézmények takarítása - 2015
 • Vállalkozási szerződés

Hivatali épületek takarítása - 2015
 • Vállalkozási szerződés

Karbantartási és zöldterület-kezelési munkák - 2015
 • Vállalkozási keretszerződés

Gépkocsibeszerzés, -bérlés és flottakezelés - 2015
 • Bérleti szerződés Ford
 • Bérleti szerződés Citroën

TARZAN Park - takarítás és gondnokolás – 2016
 • Vállalkozási szerződés

Borítékoló gép bérlése, üzemeltetése
 • Bérleti szerződés

Épületgépészeti munkák - 2015
 • Vállalkozási keretszerződés

Orvosi rendelő építése
 • Vállalkozási szerződés