Újpesti Vagyonkezelő Zrt.
Keresés

Az UV Zrt. irodaháza 2017. december 22. - 2018. január 01. között zárva tart.

Az ünnepek közeledtével szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy az UV Zrt. irodaháza 2017. december 22. - 2018. január 01. között zárva tart.

Utolsó Ügyfélfogadási munkanap: 2017. december 20.
Nyitvatartási rend: 8:15 – 15:00
Első Ügyfélfogadási munkanap: 2018. január 03.
Nyitvatartási rend: 8:15 – 15:00

Az UV Zrt-re, mint bérbeadóra tartozó hibabejelentést az ünnepek alatt az alábbi telefonszámon tudjuk fogadni: 06 1 369 9830.
A közös tulajdonnal kapcsolatos hibabejelentést az UV Zrt. által kezelt társasházaknál ugyanezen számon, egyébként a közös képviselőnél lehet megtenni.
Az ünnepi munkaszüneti napokon kérjük, csak nagyon indokolt, halasztást nem tűrő esetekben, életveszély illetve komoly műszaki meghibásodással (pl. csőtörés, ledőlt kémény stb.) kapcsolatosan tegyék meg bejelentésüket a 06 1 369 9830 telefonszámon.
Egyéb esetben január 02-án tudnak a szokásos módon hibabejelentést tenni e-mailben az info@uvzrt.hu címen, illetve telefonon a 06 1 369 9855 telefonszámon.

Szíves megértésüket köszönjük!

UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt.